Det är verkligen inte roligt!!


Nej usch.. Snoret sätter sig fast långt upp i näsan så man inte får nån chans att andas, då tar man fram nässprayen och sprayar upp en hel mängd i varje näsborre. Sen blir det bra............. Typ i fem minuter.. För sen är det som att vrida på en vattenkran och snoret bara forsar.. Och böja sig framåt, det är bara att glömma! Och som grädde på moset nyser jag 120 gånger efter varandra stup i kvarten.

SUCK... Man kan lätt bli deprimerad över mindre grejer.




Jobbar dessutom. Hela helgen. Och imorrn är de tänkt jag ska rida. Garanterat kastar han av mig imorrn.



Det är en spännande kommande vecka för mig också. LOVA MIG att ni håller tummarna stenhårt??? ;) Tyvärr kan jag inte tala om vad det handlar om, men blir resultatet positivt så kommer jag skriva det direkt här i bloggen!



Nej nu ska jag börja fundera på vad de får bli för mat ikväll. Inte för att de smakar särskilt mycket, men det finns ju fler i hemmet som vill bli mättade!


Ha en trevlig lördag kväll!





Kommentarer
Postat av: Eva Sandberg

Vi kan inte annat än tycka synd om dig. Krya på dig.



Mvh

Mormor o morfar

2008-12-06 @ 19:45:57
Postat av: Mamma

Hejsan gumman,

Jag håller alla mina tummar men är förstås jättenyfiken på varför..........

Men jag får väl kanske veta lite mer sen?

Krya på Dig! Inget kul att vara så där förkyld.

Ett bra tips! Drick C-vitaminer

Kram Mamma

2008-12-07 @ 16:01:46
URL: http://web.telia.com/~u14133690/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0