Fast jobb och trevlig ridning!


Idag har jag fått min första fasta tjänst!! Det känns helt underbart!!!!! Finns nog ingen som kan förstå hur lycklig jag är just nu. Det är inte särskilt roligt att gå som timvikarie och inte ha en aning om hur mkt jobb man får. Och dessutom kan man få samtal 5-6 på morgonen om jobbförfrågan.. Nej, nu kan jag kanske slappna av lite?


Varit och ridit Qurre ikväll. Han var jätteduktig idag, trots lite "protester". På söndag blir det ridning för Kenneth igen! Då får vi väl hoppas att jag hinner få tag i den där "livremmen" lite bättre om han börjar bocka med mig igen ;) Spelar iof ingen roll då man ändå inte har en chans att hålla sig kvar :) (Varför tycker jag att det är roligt???) :)



Nu ska jag gå och sova och smälta att jag fått fast jobb! Kan inte riktigt förstå... Som en dröm :)


Längtar till julbordet på fredag!! Malin och jag ska fira ;)

Sov gott!





Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEGRATTIS TILL DIG GUMMAN!

Det är du väl värd! Lycka till nu med den fasta tjänsten! Det måste väl bli din bästa julklapp i år?

Kram Mamma och vovvarna

2008-12-11 @ 13:02:01
URL: http://web.telia.com/~u14133690/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0