Julbord *bilderna får tala för sig själva*

Resultatet av mina naglar efter förlängningen igår!




Malin och Emma! Två underbara människor!




Malin och jag själv..




Emma-sötnosen!




Och så jag själv igen.




Skulle kunna lägga ut hur mycket bilder som helst, men i respekt väljer jag att inte göra det. Vissa bilder poserar en jobbarkamrat naken på, andra ser många enormt onyktra ut på och vissa blir allmänt dåliga! Måste be om lov innan jag lägger ut fler hehe...


Jodå, julbordet var toppen! Superrolig kväll!!! Dock anser jag att vissa fick en hel del för mycket att dricka, men det är ju bara de själva som lider av det..

Massa grattis fick jag också till jobbet! Känns roligt!! :)



Nu ska jag åka till simhallen och motionera lite! Ha det gott!


See ya!
*blink blink*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman,

Jättekul att Du kikade förbi på en fika idag gumman! Tikka blev så glad också:-).

Kramis Mamma

2008-12-14 @ 20:57:25
URL: http://web.telia.com/~u14133690/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0