Nu är det skinande rent här hemma!!

Vardagrummet ser numera ut såhär.. Några tomtar, lite röda ljus och några fina dukar, speciellt en av dom ;) *Tack mormor* Kan du se den? :)






Och köket fick bara en röd duk och en tomte i fönstret :) Nej då, det sitter lite tomtar här och var i resten av köket med, och en adventslljusstake i andra fönstret :)





Nu ska jag sova!


Imorgon ska jag till min nagelterapeut samt även mycket goda vän klockan 11.00 och fixa mina naglar. Sen ska jag hem, duscha och göra mig ordning, sen bär det av till Emma. Där ska vi sitta och prata, kanske ta en glögg och ha det riktigt riktigt trevligt innan julbordet klockan 18.00. Sen är det sist hem som gäller ;)

Nej då, skämt o sido :)


Jag jobbar ju lördag 8-13 så någon måtta får det allt vara på dumheterna.. :)

Idag har jag föresten äntligen hittat vad jag ska ha på mig i morgon kväll! Det blir en svart liten tunika, till den blir det röda "strumpbyxor", svarta knästrumpor med knytning bak och svarta stövlar! Sen får jag väl slänga på mig ett och annat smycke med... Aja, svårt att förklara såhär, kommer ta en massa bilder imorrn på julbordet och hos Emma så ni får väl ta o kika in på min blogg på lördag för att se resultatet!

Så det blir nya kläder och nya naglar, kanske skulle slå allt i en smäll och färga om håret imorrn med så de blir riktigt mörkt och fint :)





Jag är så GLAD för mitt kommande jobb :)


*Sov Gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0