Vad var det jag sa???


Jajemen, läs mitt förra inlägg en gång till! Där skrev jag klart och tydligt att Qurre garanterat skulle kasta av mig idag på ridningen!



Vad tror ni han gjorde idag?? Är jag synsk kanske??

-Jag flög som en vante!!!!!!!!!!!!



Dumma bushäst.. Så nu sitter jag här med en skinka som värker och en arm som typ vrickat sig. AJAJ!

Men jag ska inte klaga. Han var fantastisk duktig idag i övrigt! Love this horse.



Idag har jag hämtat ut grejer jag beställt från Börjes i Tingsryd med. Hästgrejer såklart! :)


Fullt upp denna vecka. Jobb, adventsfika med farsgubben, julklappshandling, handla ngt att ha på sig till fredag (julbordet med jobbet), rida, vänta på spännande samtal mm mm mm...




Var och hälsade på hos mina kära morföräldrar på vägen hem från stallet! De är så mysiga! Jag har fått en present av dem idag med som jag tänkte tjuvöppna imorrn :)

Nu ska vi snart äta potatis i ugn och fläskfilé! MUMS!


Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna (mammas gamla Elux chef)

Hej på dig!



Vad är det för sätt at ramla av när du rider? Har aldrig hänt mig! :-)

Ta med dig mamma och kom och titta på mina pållar nå'n dag vet ja! Vore kul att se vad du tycker om min åring Nova. Ha det gott!

2008-12-09 @ 13:36:50
Postat av: Sofie

Hej Anna!!

Ja det skulle vara jätteroligt att komma och se Nova!! :) Får ordna det så vi kan komma ut någon dag :)

2008-12-10 @ 22:47:54
URL: http://skya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0