1 skolarbete kvar!

Nu har jag endast 1 skolarbete kvar. Och det är ganska litet :) Sen är jag färdig med ALLT!!!!!! :) Så underbart skönt!!! Och så rekomenderar jag verkligen alla som går på gymnasiet nu att plugga STENHÅRT för när allt sen är över så känns det så skönt att ha de där bra betygen i handen och slippa läsa upp massor som jag fått göra!!!!


Vad ska jag göra idag då? Sticka på min halsduk lite kanske! Ikväll blir det gymmet! Imorrn ska jag och far tvätta min bil på förmiddagen. Han tycker den är supersmutsig... :)



Jag tänkte att jag strax skulle gå ut och gå en promenad, men det ser ut att blåsa en massa ute.. BURR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman,

Du har varit HELT otroligt DUKTIG med Ditt pluggande vid sidan av jobb och allt annat!

Det kommer gå bra för dig framöver!

Jag är så stolt över både Dig och brorsan Marcus!



Kramis Mamma

2008-11-18 @ 17:06:18
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0