Backat på Pers bil!!


Jag är SÅ duktig!!!! Skulle åka och tvätta bilen förut.

Ja vad gör jag?


Ska vända bilen på uppfarten hemma i skänninge, och Pers bil står ivägen!! Så jo då, Sofie backar rätt in i Pers bil och märker den med världens största buckla på bakskärmen.. Det STÅR nästan "Det var Sofie" på den... Hur kan man vara så klumpig??


Jaja, nu har han o göra min karl ett tag framöver iaf.. Jag vet inte, men det kanske går o trycka ut den eller nåt..

Och om 1 månad kommer alla skratta åt mig för att jag backat in i hans bil.. Jag vet hur det är.. Som när jag körde av vägen, hur många retar mig inte för det idag tro? :)



Jaja.. Förlåt "sötnos"...

(Ps. Bildbevis kommer senare idag! Ds.)



Nu ska jag iaf åka iväg och tvätta bilen, sen ska jag åka o kolla på ny cykel.. Håll tummarna för mig så jag inte krockar..

Kommentarer
Postat av: Per

Hmmm... Det var ju ingen dålig buckla heller! Stackars min lilla Mercedes.. snyft



Kram Per

2008-11-19 @ 12:48:53
Postat av: Mamma

Ja du lilla gumman.

Vet inte om jag ska skratta eller le?????

Du Per: Måste du vara så förbaskat klantig så du parkerar Din bil i Sofie's "körväg"????

(SKRATT, SKRATT, SKRATT).



Skämt åsido,

Hoppas det går att fixa till bilen trots allt.



Kram Mamma tillika svärmor......

2008-11-19 @ 16:49:13
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0