Det ska bli finare i hemmet!


Igår handlade Per och jag nya sänglakan! Vi hittade också en jättefin stor filt! Varm och mysig nu i höstrusket!! Idag ska jag in till Mjöbly straxt och köpa lite nya gardiner till sovrummet och köket om jag kan hitta något. Sedan ska vi köpa ett nytt sängöverkast och nya myskuddar att lägga på sängöverkastet! Det kommer bli så fint så fint :)


Nu har jag även börjat fundera på julklappar! Jag älskar verkligen julen! Tycker det är supermysigt med alla ljus, små tomtar, pepparkakshus och doften av nykokt skinka!! :)


I eftermiddag ska jag sy upp lite gardiner som har hängt i backen ända sen vi flyttade in i lägenheten!


Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0