Grattis mamma!! + bilder på Astrid och Kajsa!

Nu ska mamma min få vovvebäbisar igen förstår ni! Och det är denna snygging nedan som ska bli en stolt valp-mamma framöver! Valparna beräknas komma lagom som julklapp till min mamma :) Och oss andra med såklart! (Sorry morsan, snodde bilden av dig......) Och min älskade morfar kommer nog ha fulla händer efter jul/nyår... Ojojoj, det är tur att han finns kan jag lova!!! Han och kära mormor ställer upp hur snällt som helst som hundvakt, promenadkompisar, "godistant", "fostrare" osv när min mor har fulla händer med annat! För det kan jag lova, har man 6 whippet-tjejor så har man fullt upp om dagarna :)

Så härmed utger jag ett stolt hederspris till mormor, morfar och mamma för att ni är så duktiga med alla whippisar och ett speciellt till mamma som är världens bästa uppfödar-mamma! :)


Ojoj, vad jag smörar :)



Viss är hon en riktig snygging Mibisan´s Miss Cherimoya???
(Gå in på mammas blogg för massa mer info och roliga blogginlägg www.mibisans.blogg.se)



Och så till lite bilder på Kajsa och Astrid:


Astrid ute för första gången i sitt liv igår.. Det var jättekallt!!!! Kajsa vaktar!



Kajsa sitter och håller koll på Astrid! Håller även lite i kopplet ;)



USCH matte vad det är kallt här ute.. Jag vill IN!!!



Det är MYCKET mysigare att sitta vid datorn med matte!! Helst i mattes knä :)
Stilstudie:



Nu ska jag gå och sova! Per är ute med en kompis.. Ja, ni kan kanske gissa vad han gör.. Om jag säger vinterbil, snöar, halt på vägarna och buskörning.... då kanske ni förstår vad det är han sysslar med... När ska pojken växa upp och bli en man? :)



Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Eva Sandberg

Tack Sofie för ett godkännande som hundvakter, promenadkompisar och framförallt gosevänner till vovvarna

mvh

Mormor o morfar

2008-11-22 @ 11:23:49
Postat av: Mamma

Hmmmm,

Kan du inte backa på bilen lite "rejälare" nästa gång????

(Skratt)



Kram Mamma

2008-11-22 @ 13:09:53
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0