Härlig dag!


Vilken fin dag det är idag! :)

imorse var jag och Agneta "låtsas-svärmor" ute och gick en långpromenad (vi var ute i 70 minuter och gick) :) Det var superskönt och friskt!

I eftermiddag är det badminton 4-5 och sen ska jag iväg och tvätta min bil! Den är förskräckligt smutsig!

Nu har jag precis fött Per med lite jordgubbskräm och smörgås! :)



Är det inte märkligt hur högt en man kan snarka?? :) Haha..




Nu har en vän fått hem sin häst som kom igårkväll! Jag var ju med och tittade på den för några dagar sedan! Så nu önskar jag henne ALL LYCKA TILL med hästen och hoppas ni kommer få det hur kul som helst ihop :) Jag är inte det MINSTA avis :)


Dags att packa väskan för badminton!


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0