Härligt gympass!

Åh vd det var skönt att träna idag!! Jag bara pressade ut aggressioner :D Haha, nejdå, men man behöver bli lite arg så man orkar med vikterna :) Och idag har jag ökat på några maskiner så de var hur tungt som helst för mig!! Men skönt!! :)




Jag älskar när mitt hår är ny-tvättat!!!  Det är så härligt att ta i och blir alldeles fluffigt!!

Jag har köpt en inpackning från Healing Hearcare som är typ dunderbra för mitt hår!! Men de kostar hur mkt som helst.. Ska börja med deras serie i schampo och balsam igen.. Hade det förut.. Det gör skillnad!!



Jag som hade så tunt hår ett tag.. hujedamig.. aldrig mer blondin !!!



På tal om utseende, Tala om att ögonen blir bleka och små om man inte har något smink på sig nu i vintertider! Är man solbränd blir det iaf lite bättre.... Men solarium det skippar nog jag.. Det är ju dumt att påtvinga cancer när det är så vanligt som det ändå är idag..... :( 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0