Hemma från Göteborg!

Åh vilken härlig helg vi har haft, Per och jag!

I fredags när vi kom ner inledde vi helgen med ett varv på det stora shoppingcentret "Nordstan". Sen gick vi tillbaka till hotellet och bytte om för att sedan bege oss till jacuzzin! Satt i jacuzzin ett bra tag och gick sen till rummet och gjorde oss ordning för kvällen! Begav oss efter det till avenyyyyyyyyn (som Per och de flesta Göteborgare säger?) och åt på italiensk restaurang. Det var gott, dock enormt starkt! (Bör tilläggas att jag som inte är så van vid stark mat ägnade en del tid dagen efter att gå på damernas rum...........)

I lördags shoppade vi och kollade runt på stan. Eftermiddagen tillbringade vi på universeum! Häftigt! Dock hade jag vissa problem med en hiss inne på universeum och avståndet till backen efter att ha traskat upp för alla trappor (då jag envisades med att absolut inte ta hissen......) Jo, jag har visst höjdskräck...

Igår kväll åt vi pizza och badade jacuzzi. Satt sedan på hotellets bar och hade en trevlig kväll!

Idag har vi shoppat lite till (hrm, kanske bara jag då... men ändå...). :)


På vägen hem stannade vi till i Borås och åt på Mc-Donalds..



Och när vi kom till Gränna höll Per på att köra in i JORDENS bilkö. Japp! Vi har suttit i bilkö mellan gränna och nästan ända till Ödeshög i 2 TIMMAR!!!!!!! På grund av att vägverket byter mitträcke under en typ 3-5km lång vägsträcka närmre Ödeshög.. Jag menar, VAD TÄNKER VÄGVERKET MED??????

Det var fullständig kaos.. Hur många bilar som helst kokade, folk körde i väggrenen, min kära sambo fick NÄSTAN ett enormt stort utbrott, långtradare höll på att avgasa ihjäl oss mm, mm.....


Jaja, vi svängde av ner på gamla e4:an efter två timmar iaf... Och Per ringde polisen och skällde lite.. Så vi överlevde ju iaf..


Bilder i massor kommer imorrn kväll (jag jobbar till 19,30)!

Nu ska vi ta en liten promenad.. Sen ska vi se på sällskapsresan!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mámma

Hejsan gumman,

Vad myyysigt ni verkar ha haft det i "Götet"!

Det där med jacuzzin lät inte dumt.......

Kram Mammis

2008-11-03 @ 11:55:15
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0