Hur seriös ska man vara?

TV-program 1:

Igår kväll kollade jag på ett tv-program som heter typ snygga och smärta med Erik och Mackan som går på tv 6..  Det här måste vara det absolust mest seriösa program som skapats! Jag menar, undersökningar om vem som har världens största penis, världens minsta penis, lämna spermatest (observera att Erik och Mackan då går in i var sitt rum med porrtidningar och sånt, gör det nödvändiga, för att sedan komma ut i tv med sin egen sperma och ge den till sjuksystrarna), undersökar erektions-kurva under en natt och massa annat. Detta är RIKTIGT bra tv..


Eller vad säger ni andra? Jag menar hur patetiskt och ointressant är det inte, egentligen??




Men men, jag kan inte rå för det.. Jag tycker ändå på nåt sätt att dom själva charmar rätt bra.. :)



TV-program 2:

Seriöst, jo visst igår var det visserligen ett barn med, men hur fånigt är det inte att vuxna människor ska försöka ta sig igenom ett hål i en vägg??? Tror dom har typ 20 sekunder på sig att komma på hur de ska ta sig igenom hålet, annars ramlar dom i en liten vattenpöl.. Hallå??


TV-program 3:

Ensam mamma söker?? Finns det inte bättre sätt att hitta "Den Rätta" på än genom ett tv-program?








Jag blir nästan rädd när jag tänker på hur mkt tid man slänger bort på att kolla på massa sjuka tv-program som egentligen inte betyder nånting!


Åh andra sidan, finns det nåt mysigare än att krypa ner i soffan med tända ljus överallt och en mysig filt (eventuellt också en mysig man) och gosa med chips framför tv:n en dyster höst/vinter kväll?? :)




Nu har jag blivit medtvingad ut i bilen en runda... Det är ju SNÖ ute...

SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0