Jobbat idag!

Idag har jag jobbat 7-16! De tvar skönt att få ha nåt att göra faktiskt :) Ikväll har Per köpt ingrediensert till mig så jag kan baka mockarutor imorgon förmiddag :) MUMS!


Igår var jag ute och red på Qurre! Gick jättebra! Pappa var med och agerade hjälpreda. Han höll i Qurre när jag red, hjälpte till att ta in hästarna och strödde deras boxar när jag hade mockat :)

Det är tur man har så snälla föräldrar som jag har :)



Imorgon ska jag tillbringa hela långa kvällen med pappa. Vi brukar inte umgås kvällstid utan de brukar alltid bara bli eftermiddagar eller dagtid.. Så det ska bli mysigt!

På lördag ska jag till Qurre och rida honom igen! Spännande :) Då blir det återigen lite trav, fast på hemmaplan för första gången!




Nu ska jag kolla lite på Kingdom of heaven! Den går på kanal 6 och jag tycker den är riktigt bra! Orlando Bloom är ju med i den också ;)

Nu har Zigge åkt hem med. Vi har ju varit kattvakt åt en av våra kattungar sen i söndags! Det har gått jättebra. Fast Astrid och han har bråkat lite grann, men inget alvarligt.



Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0