Lussekatter och julkort!


Nu står degen och jäser för fullt i köket! Per kommer nog få nybakad lussekatt till efterrätt idag när han kommer hem vid lunch.. är jag inte FÖR snäll? :) Skönt att ha de gjort, sen borde de räcka över hela julen! Det luktar ju så underbart här hemma när man bakar!!

Och samtidigt har jag på Peter Jöbacks julskiva :) Kan det bli mer julstämning???


Nu har jag precis skrivit klart sista julkortet också! 20 stycken blev det totalt i år! Blir bara fler och fler för varje år som går tycker jag! Men det är bara roligt!


Igår köpte jag ytterligare en julklapp och på lördag ska Per och jag till Lkpg och storshoppa julklappar! Jag tror aldrig jag har varit såhär tidig förut med allt :) Är hur skönt som helst!



Ikväll ska Per och jag dricka glögg och äta pepparkakor och Lussebullar efter träningen! :)
Och innan dess ska jag och pappa åka och hämta min cykel som jag ska få i julklapp! Min blev ju stulen för några månader sen.. :( Men den jag ska få är superfin och mycket bättre än den gamla :)




Senare kommer bilder på mina Lussebullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0