Travat första gången på unghästen!


Idag har jag varit och ridit för Kenneth första gången med unghästen! Vilken människa han är den där Kenneth alltså! Han har en sådan otrolig fin hand med Unghästar så det är helt otroligt!


Kenneth tyckte vi var redo för en trav idag iaf! Och det gick hur bra som helst! Qurre skötte sig exemplariskt! Lite temperament och lite bus, men bara positivt sa Kenneth! Kenneth tyckte det var en otroligt fin häst som är mycket klok och hade ett perfekt temperament. Lite "go" men ändå ingen "avkastare"!


Det tyckte matte Hanna var trevligt att höra! :)


Och sen sa Kenneth en sak som jag tyclte var roligt! "Det här är en riktig hopphäst!"  (Perfekt för min smak) :)


Återkommer med bildbevis då det inte funkar att ladda upp bilder nu!




Idol igår. Lars åkte ur. SYND!! Anna skulle åkt ur.. Eller Johan...




Per har lagat ugnspannkaka till oss nu (jag är chockad!!!) så vi ska väl provsmaka det straxt och de om går att äta :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörru bruden! Du får väl inte underskatta Pära så där vad gäller ugnspannkakan........ Keep up the good work Per:-)!

Vad skönt att det gick bra med Qurre idag! Jag har faktiskt varit orolig! Men å andra sidan är Du ju i goda händer med Kenneth som unghäst-instruktör!

Jo du gumman. Han är en hästkarl av stora mått och han är otroligt proffsig på just unghästar som han läser av på ett fantastiskt sätt!

KUL!

Kramis Mamma

2008-11-08 @ 17:37:29
URL: http://mibisans.blogg.se/
Postat av: Per

Haha, tack för stödet svärmor! Den vart riktigt god dessutom, om jag får säga det själv!

//Per

2008-11-10 @ 09:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0