Brölopp på Öland!

Då så.. En helt underbar helg på Öland har kommit till sitt slut.
På Öland har det varit skördefest under helgen. Våra ögon var insiktade på något helt annat!
Ett härligt bröllop såklart!! :)

Jag låter bilderna tala för sig själva, kan bara säga att det har varit toppen, allt från spyor på mina leggings :) till ett fantastiskt inslag av Takidas "Curly Sue" :)
Här kommer bildbevisen:

Jag innan färden mot kyrkan!


Nygifta!!! :)


Den otroligt vackra bruden!!


Jag igen utanför kyrkan!



Skålningen innan bröllopsmiddagen!!







Några bilder :)

Måste även passa på att gratulera min mamma som fick enormt bra resultat i helgen på klubbmästerskapet i Norrköping med sina whippar!
Första plats, Andra plats och Fjärde plats med sina egna vovvar..
Jag menar, kan någon slå det???? :)

Gick dessutom mycket bra för mammas "valpköpare" så grattis till er också :)

Nu ska jag äta

Kommentarer
Postat av: Malin

Va fina dom va!! O ja såg att du tog pumps ändå :) Duktig sofie ;) Ringer snart å så ses vi ju imorrn på salongen .. tack för reklamen ;)

P&K

2008-10-02 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0