Cloetta + Idol

Nu i eftermiddags har jag och min sambo varit på cloetta och handlat choklad.

Jag vet inte, men det är något med kvinnor och choklad. Jag MÅSTE ha choklad hemma.
Jag kommer liksom in i perioder då jag blir alldeles konstig om jag inte får i mig choklad.


Skulle egentligen ut och springa en sväng nu, men det blir en lång löprunda imorrn med
pappa och då vill jag inte vara stel från idag. Så det får nog bli en promenad istället idag.



Skulle verkligen behöva jobba på vad man äter.. Slinker ner mycket onyttigt :)
Men motionen får väl kompensera upp det.


Då börjar idol om 55 minuter då.. Undrar vad det är för blinda personer som ska vara med idag
och tro de kan sjunga. Seriöst, man måste väl höra själv om man sjunger någorlunda vettigt eller
om man sjunger uruselt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0