Första dagen med egen blogg!

Jag som sa att jag aldrig skulle börja blogga..


Dagen kommer bestå av studier. Jag har studerat upp lite betyg under några månader för att kunna ta mig in på högskola framöver. Och nu har jag inte mycket kvar!
 

Eftermiddagen och kvällen kommer tillbringas i stallet. Känner på mig att jag har tuff ridning framför mig.


Föresten det är perfekt att studera när det är grått och trist ute som det är idag. Rekommenderas!

Idag känns mina händer helt underbara! Det är tack vare min blivande nagelterapeut och även goda vän Malin!!
Jag var där igår och fick en härlig SPA-manikyr med massage och peeling mm. Helt underbart!!




Avslutar med att lägga in en bild på mina fyra små kattungar, 9 veckor.




söta va??


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan gumman,

Kul att du börjat blogga! Tänk på att inte bli för personlig bara...... Hoppas du blir en lika flitig bloggare som jag :-).



Kramis Mamma

2008-09-16 @ 14:04:12
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0