Härlig dag och besök hos Mor!

Idag har det varit en härlig dag hittills. Jag har haft turridning i 2 timmar i en jättehärlig dimma :)
Sedan har jag varit och hängt på en unghäst för andra gången i hans liv, samt suttit upp på honom.
Det var såååå skoj, gick hur bra som helst!!

Att man offrar livet för såna grejer ;)


Nu ska jag straxt iväg och spela badminton. Ni vet, det är ju söndag. Jag har ju börjat göra det varje
söndagseftermiddag. Tycker verkligen det är roligt.


Föresten, var och plockade svamp igår.. Men KÄRA NÅN vad mycket olika svampar det finns. Det är ju livsfarligt... Och det värsta av allt är att skulle jag gå själv skulle jag gå vilse. Men vi hittade många fina Kantareller ;) (Glöm att jag säger var ) :)

Hjälpte mamma hem med en soffa igår. Nu börjar hennes vardagsrum ta form. Här har ni en bild på soffan, fondväggen och mig ;) (Snodde bilden från mammas blogg)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till bloggen gumman :) Hoppas de går bra me serveringen ikväll så ses vi imorrn! P&K

2008-09-22 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0