Modeshow + LHC + Nytt vardagsrum


Härlig modeshow var jag på igårkväll. De visade allt möjligt till dam/herr/barn/ungdom.
Det var jätteroligt!


LHC spelade sin färsta match igår med mot Modo. (Nu pratar vi hockey om någon har missat det.)
Resultatet? 4-2 till LHC. Bra jobbat!



Och nu förstår ni. Nu har "morsan" slått på stort. Rivit ut hela vardagsrummet och köket.
Lagt nytt golv, tapetserat om samt målat alla tak. Det är ju inte för intet som man blir sugen på att flytta till
hus igen.. Det kommer bli hur fint som helst hos mamma!!!!
(Besök gärna hennes blogg så får ni se hur fint det är!! www.mibisans.blogg.se)




Denna helg ska bli så skööön!!! Jag har nog jobbat nästan varenda helg hela sommaren.
Jag är trött på att jobba helg.. Vill göra massor annat då..
Jag jobbar visserligen idag till 21.. Men imorrn är jag ledig, och då ska jag åka upp till mamma
och hälsa på! På söndag ska jag på badminton och eventuellt rida på förmiddagen.


Just det! Min sambo och jag ska åka till Riga i december på julmarknad! Jag har inte varit "utomlands" på hur länge som helst känns det som. Det är en kryssning vi ska boka. Och jag tänkte faktiskt unna mig lite lyxiga SPA-behandlingar under tiden på båten :)
Det ska bli hur roligt som helst!!!!!




En bild från förra sommaren, då jag var på Öland.



Bild på mig från förra sommaren då på var på Öland.

Kommentarer
Postat av: "Mammi"

Hej gumman,

Tusen tack till både Dig och Per för all hjälp idag!!!!!!!!! Vad gulliga Ni är!

Fint foto på Dig från Öland förresten....

Kram Mamma

2008-09-20 @ 21:21:03
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0