Nagelförlängning

Nu har jag precis kommit hem från min goda vän samt nagelterapeut Malin! Hon har fixat mina naglar så dom är sååååå fina!! Här kommer lite bildbevis!

Föresten, rekomenderar henne starkt, just nu gör hon förlängningar samt allt annat för halva priset då hon utför praktik (utbildar sig till nagelterapeut). Hon sitter i Vadstena på frisörsalongen hårdesign vid stora torget! Hör av er om ni är intresserade! Återkommer med telenummer.



Före:




Efter:






Här kommer även en bild på en av mina kisseungar, lägg märke till kossan som spanar på henne i bakgrunden!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken sötnos hon är missen och vad fina naglarna blev!

Kram Mamsen

2008-09-24 @ 10:25:06
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0