Radio på tv?

Nu har jag stigit upp två mornar på rad för att se Rix Morron Zoo på tv.
De sänder direkt från studion på kanal 6 mellan halv 8 till 9.

Det är intressant hur utvecklingen går framåt.


Ridningen gick bra igår! Jag är väl inte proffs på att rida islandshäst kan jag inte påstå,
men på nåt sätt fungerar det ändå..
Det var väl bara det där med att "ha kontakt mellan hand och skänkel" som var problemet.



Jag tycker att det är väldigt roligt att handla kläder, skor mm.
Nu har jag fått upp ögonen för dethär med nätshopping. Hittar massor roliga sidor!
En sida som verkar superbra är www.newlook.co.uk.
En sida med billiga kläder men dock kanske inte den bästa kvalitén. 


Idag ska jag nog tona håret igen. Toning sliter ju faktiskt inte så hårt på håret.



En promenad får det nog bli nu på förmiddagen.

Måste även studera lite, eventuellt ska jag åka och ta en fika med Dessan!


Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0