Sista dagen!

Idag är då sista dagen jag bloggar tills söndag kväll. Ska iväg till Öland på brölopp. Ser fram emot det riktigt mycket! Ska bli hur kul som helst!

Jobbat idag och blivit överfallen av en SPINDEL!!! Jag FATTAR inte vad dessa äckliga varelser ska på mig o göra om!?!? Kröp först upp på min arm, sen efter mycket skrik och stohej så var han helt plötsligt på mitt bröst och kröp. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, hatar dom! :(



Något väldigt roligt slog mig precis, men jag talar inte om vad ;)


Ni måste kolla min blogg på söndag kväll, för jag ska försöka lägga upp massor bilder från bröloppet då :)




Åh, jag skulle verkligen vilja gå på en SPA-behandling. Helkropps!! SKulle behöva det nu när det börjar bli så mörkt och trist ute.. Upptäckte idag att det bröjar bli dags med smink om dagarna nu.. SUCK.. Varför blir ens hudfärg så grå och trist på hösten/vintern??? 


Här kommer en lite olika bilder.

Bella och jag hos mamma för två år sen kanske. Vi sitter och myser! Bella är världens myyystös!! (innan nya vardagsrummet)



Hmmm.. Det är inte som det ser ut ;)



Vilken FINING!!!



Pärlan igen!



Och så min drömbil ("Köp den så blir jag din-bil"), typ:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0