Tjoho!

Idag är det tisdag och om exakt en vecka är mina små misseungar 12 veckor. Betyder alltså dags att flytta hemifrån :(
FYYY vad tiden går fort. Ska försöka få dem vaccinerade på torsdag eller fredag!


Jobbat idag! 09,00-20,00.. Tråkigt pass. Hela dagen blir förstörd av att jobba så.. Men men, imorrn jobbar jag bara 7-16,30 (SUCK!!)...



Torsdag dags att åka ut och hänga på unghästen igen! Spännande!

Jag har beställt ny tid idag med för att fixa mina naglar igen! Ska börja med "motiv" på dem nu, tror det får bli en fin silverrand precis innan det vita börjar! Kommer bli så fint! Malin är verkligen suveränt duktig på att fixa naglar för att ha gjort det så kort tid!! Ska nog även fixa tånaglarna snart med!


Nu ska jag se klart på en film och ha lite myyys!

Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0