Anmäld till utställningen!

Javisst, nu är Vilja anmäld till utställningen på sharpman den 23 maj... Jag är redan super NERVÖS!! Bara vi inte kommer allra sist.......................

Igår fick Vilja ett grisöra för första gången och det var det bästa hon någonsin hade ätit! Det var med sorgsna ögon hon tittade på oss när vi "test"-tog ifrån henne det..  Men inget morr eller så, eller jo mot katten..... :)



Idag har jag jobbat på ett äldre boende... Passar jag inte typ som handen i handsken med att arbeta på ett sådant boende eller??? :) Det var det roligaste jobbet jag provat på tror jag :) Massa söta tanter och farbröder jag kunde skämma bort hihi....

Denna bild kommer på begäran av mormor ;)


Vad är det här för stor vattenskål?????


Kommentarer
Postat av: Eva S

Det är ju synd att du inte kan få arbeta bland lite äldre - det skulle passa dig perfekt som är så omvårdande o tack för att jag fick se Vilja

2009-04-28 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0