Färd mot Västanvik!


Igår kväll hade vi en trevlig kväll här på Borgmästaregatan. Egon och Stefan kom hit och vi grillade och hade det trevligt! Det tog dock ett tag för grabbarna att få ihop grillen så maten serverades inte förrän 22.30...............


Nu ska Per och jag åka mot Västanvik. Per ska laga något på mammas husvagn och så ska vi ta en fika med mormor och morfar också! Mamma är i Nossebro eller nåt och tränar LC..


I eftermiddag är det också badminton...


Får se om jag lägger ut några bilder i eftermiddag från dagens tur till Västanvik!

Synd solen inte skiner idag........ Då hade jag kunnat passa på att sola lite uppe hos mor...




Hej för nu!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du fröken,

Det var inte någon skön dag i Nossebro!

Mitt på ett öppet fält och det blåste små-jä....lar och regnade om vartannat. Och ingen mysse hade jag med mig..... Men trevligt var det i alla fall!

I goda vänners lag står man ut med det mesta i form av väderlek! Och det är SÅ ROLIGT att säsongen börjar komma igång så man får träffa alla Vinthundsvänner igen runt om i landet!

Kramis Mammman

2009-04-05 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0