Ha en riktigt trevlig valborgsmässoafton!!!

Japp! Det ska vi ha! :)


Först ska vi äta grillad lax nu! Sen ska vi duscha och göra oss ordning för valborgsfirande i Skänninge! Det blir motorcykelkortege, brasa och fyrverkerier!



Vilja och vi har varit hos mormor och morfar och ätit blåbärspaj och druckit kaffe i eftermiddag :) Det var trevligt!!


Nu ska jag hälla upp ett glas iskall coca cola :)



Ha det så trevligt ikväll!!!! Låter kanske lite "klyshigt" men ta det lugnt med alkoholen alla ni som inte har åldern inne.... Händer ju så mycket tokigt på valborg jämt.... :( Ni som har åldern inne bör ha förstånd nog att veta när sista drycken ska tas ;)


Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Eva S

Du är så klok lilla gumman - jag lovar att ta det lugnt - jag har ju åldern inne eller??

2009-04-30 @ 19:29:21
Postat av: Mamma

Kloka ord från en klok dotter!!!!!

Så stolt jag är över Dig och brorsan.......

Vi måste grilla tillsammans här hemma någon kväll innan Marcus flyttar till "Götet"! Kram Mamma

2009-04-30 @ 22:11:12
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0