Jag glömde berätta om i Lördags......

I lördags hade jag en superrolig kväll här hemma som var tänkt som en tjejkväll.. Det dök dock upp några pojkar med så jag vet inte hur mycket de vart av den där tjejkvällen egentligen :) Jaja, Per var hos en kompis så jag hade hela lägenheten för mig själv och min vänner, och det är så underbart!!!!! Vi hade jätteroligt och buggade och hade hos här på vardagsrumsgolvet.
Sen åkte vi in till Vadstena för att gå till "källarn" en sväng.. Kom in dit när klockan var ca halv 1... Träffade massa trevliga människor och även nån otrevlig :) Om man får säga så... Hehe..

Jaja, allt slutade med att jag kom hem klockan 06.00 på söndagsmorgonen.. Och då hällde jag upp ett riktigt varmt bad och knölade ner mig i.. Gick och la mig 07.00....... :) 


Undrar hur länge man ska orka med sånt??? :) Haha....

Några bilder från kvällen iaf :


Sötaste Elin och Vilja!




Jag, Malin och Elin!




Anders och Elin!




Jag och Hanna! (Vi viskar hemlisar......... Eller nåt...)






Japp, några bilder... Tog massa kort, men det är ju bara vissa som blir bra......



Nu är det snart dags för valpkurs! Åker om en timme ungefär.. Sen ikväll vid 21 kommer min kära bror hit och ska äta våfflor med oss! :)

Kommentarer
Postat av: Eva Sandberg

Hej!

Hoppas han fick sina raggisar!!

2009-04-21 @ 23:05:20
Postat av: Anonym

Japp, nu är raggisarna levererade :)

2009-04-21 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0