Min bil före och efter samt bilder på Vilja!


Har precis varit ute och tränat med Vilja vilket gick suveränt bra! Försökte mig sedan på att ta några uppställningsbilder, men det är int särskilt lätt.. Det är ju DÖÖÖTRIST att stå upp och se snygg ut........ Men jag gjorde ett försök som sagt..

Sen har jag även tagit bilder på min bil så ni kan se vad fin den blivit sen Per fixa till den lite åt mig :)



Min bil när den var nyinköpt....





Min bil som den ser ut numera...





Världens största ruffsituffs (valppälsen är HEMSK för tillfället) Vilja i ett försök att stå fint...... Ryggen åkte upp i luften så hon såg för rolig ut ett tag.. Detta är något jag tror jag får göra varje dag nu framöver tills hon lär sig stå som hon ska........





Det var roligare att göra "vacker tass" och få godis istället :)





Sen kan jag ju rulla runt med :)






TA I TRÄ, men Viljas öron ser riktigt riktigt fina ut fortfarande.. Hoppas hon nu får behålla dessa öron som vuxen också....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin hon är söta Vilja! Och så duktig sen!

Kramis Mamma

2009-04-23 @ 19:47:33
URL: http://mibisans.blogg.se/
Postat av: Eva Sandberg

Nu börjar jag bli trött att bara få se din fina blå bil, men inte på att se Vilja. Nu är det dax för ny blogg eller...

2009-04-27 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0