Nu tar jag helg!

Japp.. Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag! Härligt!!


Nu ska jag straxt ge mig ut på en löprunda var det tänkt.. Skulle vara bra om man kunde tappa några kilon till.. Dock  är jag ju så hemskt förtjust i mat... Och GODIS :)

Imorgon ska jag nog passa på att sola lite.. :) Fast igår satt jag i solen hela dagen och brände mig en massa i ansiktet.. Inte alls bra.. Så jag rekomenderar alla att bara sitta en liten stund i solen nu.. Tar ju förskräckligt mycket... Och vi vill INTE riskera någon hudcancer här inte....

Nej, nu ska jag ut!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förbaskade hurtbulle:-).

Fast å andra sidan har jag ju varit väldigt energiskt med vovve-promenader nu när det vackra vårvädret ÄNTLIGEN är här!

Frebergarundan?

Har ni varit i LInköping? (Handsken till husvagnen?).

Snart är det dags för besiktningen........

Vi kan väl höras imorgon fredag gumman:-)



Kramis Mamman

2009-04-02 @ 23:04:19
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0