Påskhelg!

Ojojojojoj vad mat jag har ätit :) Igår var jag hos mamma och fick underbart god lax som morfar gjort. Den serverades med potatis och en kall sås! Sedan bar det av till L och A som bjöd på påskbord! Alla olika sorters mat fanns och till efterrätt blev det chokladpudding, grädde och någon slags morotstårta! Väldigt gott! Idag har vi varit hos L och A och ätit upp alla rester :)

Tur att jag har varit och spelat badminton nu.. Några kalorier borde ha försvunnit....


Per har varit så snäll och hjälpt mig en massa med min bil i helgen med.. Lite kvar i morgon att göra.. Den blir så jättefin!

Nu ska vi ut och åka en sväng med bilen och sen ska vi kika förbi hos Egon som skulle grilla lite!


Jag älskar detta väder!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du tjejen,

Det kanske inte gör så mycket att "Pära" inte kan laga mat..... (Skratt).

Han är ju så himla duktig med bilarna och allt annat!

Kramis Mamman

2009-04-12 @ 22:01:46
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0