Städa bilen, valpkurs, motala mm..

Ska snart iväg och tvätta min bil invändigt... Per har gjort färdigt allt med den nu så det är bara för mig att börja skura... Sen kommer den vara jätefin :) Jag har tänkt vaxa den en gång innan sommaren också...

Sen måste jag åka in till Motala och lämna tillbaka en bok jag har på lån från biblioteket... Sista dagen idag att lämna in den... Tar väl ett varv på stan också..

Ikväll är det ju valpkurs igen :) Ska bli jätteroligt :) Vilja och jag har tränat massor på "Nej" som var våran läxa till idag!


Funderar på att sätta några blommor utanför köksfönstret också...


Kommentarer
Postat av: Eva Sandberg

Så härligt med valpkurser där allt kan hända med bus o lydnad och mycket spontana händelser från valparnas sida.

2009-04-15 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0