Träning med Vilja!



Ikväll har jag och Vilja varit på en fotbollsplan i Skänninge och tränat lite på vår läxa till nästa tisdag. Gick sådär.. Kände inte att jag hade det där "suget" hos Vilja idag.. Hon var ganska loj, inte så tänd på att tänka som hon brukar vara.. Vet inte riktigt vad det kan bero på... Antar att det är som med människor, att man har sina "dåliga" dagar... Får hoppas det blir bättre imorgon!

Hann vilket fall som helst ta några kort :)



Vilken snygging min tjej är ;) Skulle vara kul att kunna gå på någon utställning snart...





Sötnosen.. Känner mig ganska nöjd över öronen...... Hoppas de får behålla sin position....





Nu har jag helg :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får väl satsa på utställningen vid Sharpman???

Hoppas inte det krockar med något annat då bara.

I morgon fredag åker jag till Lollo och Lasse i Tranås och övernattar där. Sen på lördag åker vi vidare med husvagnarna ner till Laholm och på söndag blir det årets första LC-tävling för Moya, Dafne och Bella. Dixie följer också med som sällskap!

Håll tummarna tjejen!

Ps. Du finns med på flera bilder på min blogg ikväll! Lite nostalgi vet du!

Kramis Mamma

2009-04-16 @ 23:14:22
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0