Massa bilder från kvällens valpkurs, en SUPERDUKTIG Vilja!!


Åh idag är jag så glad!!! Vilja har varit helt fantastisk på valpkursen idag! Hon var lyhörd, villig att samarbeta, positiv till allt och hade den där gnistan man vill åt.... :) Per tog en massa bilder så jag lägger ut några här!! En helt underbar stabyhoun- valp på 9 veckor var med idag... OJJJJ vilken söt hund :)



Vilja i en snygg posé eller nåt liknande... :)



Vilja igen!!




Stabyhoun-valpen.. Jag var otrogen Vilja för en kort stund :) SÅÅÅÅÅÅ SÖT!!!!!!




Ärligt talat.. Har ni sett något sötare???? :)



Vilja är fokuserad på mig vid övningen sitt-stanna kvar! Hade fullt fokus på mig idag!




Vilja igen i övningen sitt-stanna kvar..



Vilja i övningen "position". Sitter något långt bak på denna bild..





En mys-bild på mig och sötnosen!




Vilja är bäst!!

(Någon som vill ställa en sheltie den 9:e Maj i Lkpg??????)



Hej hej

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej på er !!

Men så söt hon är ert lilla monster !! Jag har varit ur usel på att sitta vid datorn .. men jag har inte glömt bort er tänker ofta på er !!

Hoppas hon inte är allt för bångstyrig !!!

Det kommer gå jätte bra på utställningen håller tummar o tår för er

Många kramar Paula & gänget

2009-05-02 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0