Valpkurs del 2

Hehe, lite kul att skriva del 1, del 2 osv :)


Ikväll har vi iaf varit på kurs igen, med hundar! Vilja skötte sig på bästa sätt! Vi har övat kontaktövningar, springa genom tunnel, stå på bord och bli "undersökt", gå på stege och sitta kvar i bilen.. Stegen tyckte hon var lite svår, men det tyckte alla hundarna typ.. Hon fick massor beröm vid kontaktövningarna vilket var kul.. Några tyckte jag hade det lite förspänt bara för att jag har en sheltie :) Men man får ju vara lite smart när man väljer ras ;) Hehe...

Sedan hade vi lite teori och fika. Massa frågor han vi ställa också.. Intressant! Och både Per och jag gillar kursledaren starkt. Det är rejäla tag i den kvinnan :)


Nu sover Vilja gott bredvid mig här i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0