En härlig massage och nu blir det Villan!



I eftermiddag var jag hos massören och fick massage i 50 min. Helt fantatiskt, men fy ända in i............... vad det gjorde ont på sina ställen... Det var en rygg/axlar/nack-massage, men på grund av min onda ländrygg/skinka så fick vänster-skinkan en omgång också.. Och ärligt talat... Han sa att om problemet satt i skinkan skulle det kännas..... Men han sa aldrig hur mycket!!!!!!!!!! Fyyyyyyyyy vad det gjorde ont!!!! Så nu har jag tid om 2 veckor igen hos honom.. Hoppas han kan mjuka upp mina muskler så problemen med ryggen släpper....

Nu ska Per och jag åka förbi ett hus och sen ska vi in till Villan i Vadstena och äta buffé med Stefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0