En summering av sommaren -09!


Då känns det som att den här sommaren har passerat. Och vad har man hunnit med att göra??

Jo.. Sommaren började ju kaotiskt med ett mardröms-jobb som jag blev sjukskriven från. Gick alltså hemma i fyra veckor. En av dessa veckor bar av till Göteborg med pappa för att hälsa på min bror! Det var 4 trevliga dagar med sol! Bästa minnet därifrån måste vara golf-rundan som gjorde pappa så frustrerad ;) Bollarna var väldigt speciella nämligen.. Det var även fantastiskt den dagen vi besökte Marstrand.. Den himmelska platsen :)

Sedan var jag på möte med chefen och vi kom fram till att en uppsägning var det bästa vi kunde göra åt situationen. Så jag började alltså tim-vicka igen. Hela juli månad jobbade jag på 3 olika ställen. Alltså mer än 100 %. Inte så värst roligt.. En dag åkte Per och jag ner till Söderköping och åt glass.

Sedan fick då Per semester. Och jag jobbade första veckan. Det ända Per och jag har gjort tillsammans på hans semester är i princip att ha varit på Öland i 4 dagar. Annars har han mest varit hos L och A och antingen grejat med bilar eller kört skräp till tippen.

Jag var även med mamma till Halmstad en hels då det var SM i whippet-race. En trevlig helg :)

Sen har jag varit på två utställningar, en i Askersund och en i Norrköping. Och Vilja och jag har även påbörjat vardagslydnad 1.

Jag har alltså varit i Göteborg, Halmstad, Söderköping, Askersund, Norrköping och på Öland denna sommar. Jag har även haft besök från Stockholm av mina fastrar en helg! Och sen gjort en massa smågrejer som minigolf, shoppat mm.


Nu ser jag fram emot en mysig höst med massa tända ljus och förhoppningsvis en ny tjänst i Vadstena Kommun!



Igår kväll var föresten Dessan hos mig. Jag jobbade till 21 så hon kom vid typ 21.15. Vi kollade på Wallander- kuriren och Scary Movie 3. Vi åt ckså massa chips och pratade en hel massa hästar :) Härligt :)

Nu ska jag duscha för jag har varit och spelat badminton i 90 minuter :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och "hon" är möjligen inte ledig i helgen och vill följa med morsan på WR-tävling till Kalmar????

Åker på fredag och kommer hem på lördag kväll...

Kramis Mamma

2009-08-23 @ 21:30:27
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0