Grått och tråkigt...


Fy, jag skulle helst vilja bädda ner mig i soffan med en pizza, massa tända ljus och en bra film. Men jag måste börja göra ordning min hund lite granna nu till morgondagen... Kanske hinner med lite soff-mys senare...

Per är på kräftskiva och jag har allt annat än lust att åka någonstans ikväll. Ni vet när man känner sig sådär super-osocial... Så känns det ungefär.. Och då är de ju ingen mening med det hela???


Åh håll tummarna för imorgon.. Vill så gärna få något positivt på min lilla vovve.... Hon är som en studsboll. :) Om man sitter på en stol så kommer hon uppfarandes i knäet med en väldans fart på nolltid :) Sötnos :)


Idag har jag varit hos mormor och morfar samt hos mamma med mina fastrar... Mycket fika, ingen mat.. Kanske är därför humöret sviker lite lätt just nu..?


Nej, dags att packa väskan till morgondagen!



Kommentarer
Postat av: Mormor o morfar

Vi håller verkligen tummarna för dig och Vilja och att det går bra på utställningen.

2009-08-15 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0