Härlig dag med Malin som slutade med Party!


Igår kom Malin över vid 13-tiden. Då åkte vi in till Mjölby och lunchade, sedan åkte vi ut till Mjölby ridklubb och kollade på massa hästar och Malin visade mig runt. Hon har ridit där tidigare så hon ville åka ut o hälsa på sin gamla sköt-häst :) Det var jättemysigt!!! Sedan har vi pratat om länge att gå på måndagsklubben i vadstena.. Men vi kände inte för det riktigt på dagen igår.. Men de sluta med att Dessan, en kompis undrade om ja ville gå med henne.. Så vi beslöt oss för att gå iaf.. Och det var tur det för det var den absolut roligaste kvällen på mycket mycket länge!!!

Imorgon ska jag njuta av 1 timmes massage förstår ni!!!!! :)


Älskade Malin och jag!




Söta Desireé och jag!




Och bara jag :)





Ikväll blir det pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0