I brist på annat...

I brist på annat kan jag ju alltid skriva några rader till här... Jag känner mig suuuuuper ensam...


Sitter och tittar på snuten i hollywood just nu. Hunden är duschad och fönad.. Hon ligger bredvid mig och sover.. Måste väl gå ut i regnet en sväng med henne snart så hon får kissa av sig lite innan sovdags... Nästa vecka jobbar jag bara torsdag och lördag vad jag vet än så länge.. Hoppas det kommer några fler dagar.. Blir spännande på torsdag då lydnadskursen drar igång.. Intressant med en ny ledare för kursen också... Än vad det var på valpkursen alltså... Klubbarp har ju en utställning den 12:e september också som jag tänkt åka på.. Om anmälningstiden inte gått ut bara...


Nej, nu ska jag nog gå och borsta tändera lite... Har ju ätit en kebab-tallrik precis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0