Ibland blir man bara såå less...



Oj vad deppig min blogg har bliit nu ett par gånger :) Jaja...

Känns tungt med jobbet o allt det där vilket fall som helst.. Jo, jag vill nog plugga vidare.. Såklart.. Det gäller bara att man ska komma in. Och som läget är idag behöver jag läsa upp några betyg till så det  blir MVG. Och ingen behöver tycka synd om mig.



Igår var jag med Desireé hela dagen fram till lydnadskursen började. Vi spelade minigolf, lunchade och färgade håret på D. Såklart blev det även en massa hästprat :)

Lydnadskursen gick bra. Vilja fick springs genom tunnel och hoppa över ett litet hinder, vilket hon älskar. :) Gick fort som bara den :) Haha..

Idag ska jag åka ut till D och färga håret på henne en gång till, sen ska jag också följa med henne till stallet och titta på hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0