Jobbar kväll med försylning i bagaget!



Skänninge Marken bara svishar förbi... Nu är det över för i år. Och jag tycker faktiskt det är skönt... (Vågar man säga så......) Jag har köpt två turkosa ljuslyktor, väldigt nöjd med dem. Sen köpte jag en dekal till bilen (ett sheltie-huvud). Och marknadsgodis såklart!!! :)

Idag är jag förkyld och det har jag Per att tacka för. Han har smittat ner mig. Hoppas jag känner mig skaplig på söndag när utställningen är... Och hoppas det går bra för min lilla flicka.. Jag tror att hon snart kommer komma igång med sitt första löp också... Blir spännande... Förändras de efter första löpet?

Ikväll jobbar jag 16.30 till 21... Men imorgon jobbar jag 7-22.... Och sen efter det ska jag hem och föna hund.... Och packa väskan till söndag... 


Vilja fick en filt av mormor, som mormor själv har stickat. Bara det att Astrid tycker det är hennes filt, så jag tog en bild på henne. :) Lägger ut den här!



Det här är MIN filt :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Va söt hon är söta Astrid! Klart hon vill ha en egen filt också:-). Vi ses på söndag! Kram Mamma

2009-08-07 @ 20:55:34
URL: http://mibisans.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det blir att sticka en filt till så Vilja får en egen.

2009-08-07 @ 22:26:09
Postat av: Elin Rose

Lycka till på Askersund utställningen!!

(vet att din mamma kommer finnas på plats så det blir nog bilder i hennes blogg i morgon.)



Vi ska hålla alla tummar och tassar vi kan.

Soliga hälsningar Elin och vinthundspojkarna

2009-08-08 @ 21:13:31
URL: http://www.sloughi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0