Trevlig Weekend!


Det har varit en fantastiskt rolig helg i Halmstad! Whippet-Racde för hela slanten!!! Alla Mibisanar-hundar har fått helt otroliga placeringar och tider. Så jag gissar att mamma är ganska så stolt vid det hör laget :) Vi har också grillat, haft en stor middag tillsammans alla som varit på racet och skrattat en hel del :)  Mammas valpköpare är så otroligt trevliga och mysiga allihop!! Man skrattar nästan hela tiden när man är med dem. Värst tror jag nog faktiskt att karlarna är haha :D

Vilja har funkat bra ihop med mammas hundar. Hon har verkligen tyckt att denna helg varit som en dröm. Hon älskar när det är mycket hundar och människor i farten! Jag tror att hon tror att hon är en riktig show-girl. Hon älskar att "spexa" och visa upp sig haha..

Nu längtar jag hem efter mina katter och gubben.. Ska bli mysigt att gosa med dem ikväll!! :)


Imorgon är det jobb igen 7-21. Och nästa helg åker vi iväg på hund-evenemang igen. Men då är det bara till Askersund på utställning. Men jag är nog nervös för det. Kan hon få ett HP där måntro???


Snor nog lite bilder från mamma imorgon från helgen och lägger ut på bloggen min!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst har vi haft en supertrevlig helg:-). Och Vilja är helt helt underbar och fantastisk och så lätt att ha med att hon "knappt märks" (skratt).

Vilken underbar liten tösa-bit hon är! Du får lov att hänga med flera gånger på race eftersom Tikka verkligen älskade att du var med! Det fullständigt lyste om hela henne i helgen!

Kramis Mamma

2009-08-02 @ 23:50:58
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0