Vilja duschad och fönad. Är det min tur nu?


Nu har jag stått i en timme och fönat Vilja till morgondagens utställning i Askersund.. Hon är fortfarande lite blöt, men jag ids inte stå längre och föna. Det blir såååå varmt.. Nu ska jag packa väskan till imorgon och sen ska jag själv slänga mig i badet och läsa en tidning. Imorgon blir det upp tidigt.. Ska vara hos mamma i Västanvik klockan halv 8...

Mamma har varit och ställt ut sin tik-valp (exakt 1 månad yngre än Vilja) idag på samma utställning. Hon gick hem med ett HP och ett BIM! Stort grattis! (Trots öronen) :)

Idag vill jag även passa på att gratulera min brors tjej som fyller år! Hoppas du får en toppenbra födelsedag med massor dyra presenter :) Ha det så roligt ikväll också!!! :)


Nej nu måste jag göra lite nytta igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0