Blod på tassen!

Vilja och Astrid busa så mycket och drar såna repor här i lägenheten så det till och med idag slutade med att Vilja gjorde sig illa.. Man måste liksom gå emellan dom för att få ett slut på det hela.. Upptäckte blodspår i lägenheten samt att Vilja satt och slicka sig om sin röda tass..... Var bara att slänga in henne i duschen och spola av tassen och se hur stort det var.. Som tur är var det bara en liten repa på bakbenet. Och det slutade blöda ner jag tog kallt vatten på det också! Men det är nog idé att köpa hem lite "förband" då man märker att det händer saker väldigt lätt!



Vilja har ju som jag tidigare nämt varit lös i magen sen hon kom hem. Igår var jag ju och handlade annat foder och även någon form av pasta. Jag tycker redan idag att det har hjälpt till. Bajset är nämligen idag "krämigare" än det varit tidigare då det bara varit i princip löst som vatten.

Hoppas att det går åt rätt håll nu iaf!!


P har fått för sig att vi ska städa ikväll när han kommer hem.. Hur kul låter det??? Jag kanske borde smita......... :) Sen blir det pastasås! Mums! :)

Jobbar fre,lör,sön,mån..... :( Men fick veta idag att vi ska ändra vårt schema så vi jobbar 2 helger av 5 istället för varannan helg :) SKÖNT!!!!

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0