Hej igen :)


Igår blev det massa att göra trots att jag var ledig! Började med att Emma kom hit på en fika och sen gick vi en promenad med Vilja. Sen när vi kom tillbaka ringde jag till veterinären och rådfrågade om Viljas mage. De tyckte att jag skulle köpa ett så kallt "diet-foder" till henne som ger en lugnande inverkan på magen.

Eftersom detta foder såldes på denna klinik i Linköping bara så åkte jag dit och handlade. Jag fick också med mig någon typ av pasta (Pro Kolin) som skulle vara väldigt bra att ge henne nu i några dagar. Dessutom fick jag en massa goda och lugnande råd! :)


Sen när jag kom hem fick Vilja pasta samt mat (numera ej fri tillgång utan hon ska ha strikta tider då hon får yttepytte-lite mat, fast det är säkert precis lagom till henne, men de ser ju inte ut att bli mycket). Efter det åkte vi ut till stallet och Vilja fick lukta på hästarna :) Hennes nos försvann in i näsborren på Ussie :)

Efter det åkte vi förbi mormor och morfar påvägen genom Motala. Vilja tyckte det var jätteskoj att vara uppe hos dom!! :) Hon busade som bara den och jag tror minsann att mormor och morfar tyckte om henne också! :)


Nu ska Vilja och jag ut och gå en förmiddagspromenad! :)

Kommentarer
Postat av: Eva o Lars Sandberg

Hon var jättemysig - som en liten docka med mycket go i. Vi blev förvånade över hennes glada och orädda sätt.

mv

Mormor o morfar

2009-02-12 @ 12:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0