Hej! Jag heter Vilja.........

.. Och så här ser jag ut :)




Den där bruden bredvid mig här heter Astrid.. Hon bor tydligen på samma ställe som jag ska på och kallas för "katt".. Hmpf... Jaja, hon är en riktigt rolig buskompis iaf :)
(Ps. bäst att sticka med benet, Astrid är en hejare på att busa bort det annars...)




Idag fick jag en skål med nåt vitt klet i som kallas filmjölk av matte... Det var riktigt smaskigt!!!





Och det där, det är Kajsa (även hon en sån där katt.....).... Och hon ligger på MIN filt jämt!!!!





Den där Astrid och jag har det riktigt skoj ihop.. Vi leker tafatt i hela vårat hem så att matte och husse blir såååå glada :)





Och sen när vi har busat färdigt blir vi så jätte trötta!!!





Nu får de vara färdigt med bilder för ikväll.. Matte hälsar!
Hej då! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är ju HELT BEDÅRANDE lilla Vilja......



Kram Mamma, valparna och dom vuxna fröknarna.

2009-02-01 @ 19:27:35
URL: http://web.telia.com/~u14133690/
Postat av: katarina

Vilken liten goding ni har hämtat hem lyck till hoppas vi ses med valparna i framtiden

2009-02-01 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0