Idag blir det biltvätt och klubbarp!

Igår kväll var jag och Per inne i Mjölby och skulle titta på ny dator, bärbar.. Det slutade dock med, som jag anade, att vi hade en med oss hem... Per lovade vilket fall att han skulle hjälpa mig att tvätta bilen efteråt. Så nu är bilen jätte ren och fin utvändigt... Men invändigt.... Usch... Där ska jag lägga min tid idag hade jag tänkt... Textil-tvätt, någon? Nej då, det är inte så jobbit.. Skönt när det är gjort kan man ju säga!


Sen i eftermiddag ska jag till klubbarp med lilla fröken. Dags att få springa lös och latja igen! klubbarp är verkligen ett perfekt ställe att ha hunden lös på.. Det finns ingenting i närheten som kan vara farligt för hundarna.. Nu har Vilja även fått börja gå lös här utanför hos oss på mornarna och sent på kvällarna... På dagarna finns det för mycket liv och rörelse som kan vara intressant att utforska nämligen :)


MEN HJÄLP vad Vilja växer fort alltså... Helt otroligt... Nu ser det ut som en stor björn när man är ute och går med henne, trots att hon fortfarande sett i andras ögon är ganska liten... :) Ja, ni kan ju tänka er hur liten hon var när vi hämta henne :)

Och bara för jag skrev igår att hon inte bajsat inne på jättelänge så gjorde hon det precis... Men det gör inget för det var hårt :) Hoppas att magen stabiliseras snart igen...



Nu ska vi ut och kissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0