Melodifestivalen!

Ikväll är första lördagen.. Och min små scottar ska vara med :) Spelar ingen roll om de är en bra eller dålig låt, dom ska vidare oavsett :)



Idag har jag inte kunnat äta nåt... Vaknade imorse med illamående.. Det har hållt i sig hela dagen och bara tanke på mat har nästan fått mig att spy... Äckligt... Första gången det händer mig.... Jag är VÄLDIGT matglad av mig :)



Och nu precis skadade Vilja Astrid... Dumma vovve... Men då får man väl blir arg på hunden? Jaja, det var inget alvarligt iaf... Hon sträckte nog till sig lite bara i ett bakben... Blir bättre nu när hon ska kastreras och får gå ut en massa istället för att behöva dras med en hund hela dagarna :)

Har beställt tid den 23:e februari för kastrering, vaccinering och märkning av Astrid + vaccinering av Kajsa och Vilja (12 veckors vaccinationen). Så sen är det full fart framåt som gäller med allihopa :)



På tal om ingenting så har min ryggvärk kommit tillbaka så idag har jag knappt kunnat ställa mig upp.. P fick smörja mig med tigerbalsam imorse, och det hjälper faktiskt ett tag!! Och så som grädde på moset så har jag ont i skallen med av "islagningen" igår..

Allt är toppen :)



Nej nu ska jag passa på att mysa ner mig i soffan :)



hej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörru bruden,

Jag tycker nog du ska vara lite rädd om dig nu efter att du slog huvudet i skylten!

Låter inte bra att du mådde illa i morse!

Var rädd om dig!

Kramis Mamma

2009-02-07 @ 21:11:57
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0